Ybbs, borulás


   No akkor, mi is történt Ybbs előtt? Mauthausen után megálltunk fürdeni a Dunában. Szép kis délelőtt volt, fürdés után lassan haladtunk tovább. Eljutottunk egy kis kikötőbe, ahol ilyen betontuskókhoz kötik ki a hajókat, mint mindenütt. Szép vidék volt és én nézelődtem. Mindenfelé néztem, csak magam elé nem. Nem vettem észre, pedig marha nagy ám. Szépen nekimentem és mint a filmekben, átszaltóztam fölötte. A röhej, hogy bár a bringán rengeteg cucc volt, az is szaltózott utánam. Szerencsére semmi bajom nem lett, pedig az esés nem ezt indokolta. Elsőre a bicónak sem volt baja. Aztán pár kilométer után észrevettem, hogy a teleszkópon nem stimmel valami. Fékezéskor nyaklott az egész. Mindegy, még vagy hatvan kircsit tekertem vele, amikor kiugrott a helyéről és ismét taknyoltam. Na itt már a térdemről lement a bőr. De ismét megúsztam.

   A többiek elmentek segítségért, mert valahol flex hangot hallottunk. (Kiderült, hogy magyarok voltak. Persze ott is flexelünk.) Ekkor találkoztam Helmuttal, aki szerzett szálláshelyet, hozott sört, pizzát, másnap megmutatta a szervizet. Ott nem tudták megjavítani a bringát, ezért a főnök átvitt egy másik városba, hogy ott javítsák meg. Azt hiszem Wieselburgban. 11 órára meg is lett. Akkor a főnök visszajött értem és visszavitt Ybbsbe. Hát ennyi, És ennyi az Osztrákok segítőkészségéről.

SAM_5036

Az a bizonyos beton

SAM_5038

Ideiglenes megoldás, seprűnyéllel

SAM_5040

Helmuttal

SAM_5047

Készen, tuninggal

Reklámok

~ Szerző: jones5555 - 2015. július 27. hétfő.

Vélemény, hozzászólás?

 
