Elkészült


Egy éve írtam, hogy bringát építek.

IMAG0148

Ilyen volt

 

 

 

 

 

 

 

Véget ért a projekt. Elkészült a mű. Már csak néhány finomhangolás van hátra, de az érdemi rész véget ért. Sok köszönet Ladik Jánosnak, és Gilányi Tibornak! No meg Kovács Zsoltnak, aki a vázat találta nekem és Gelsi Zsoltnak, aki meg eladta, jutányos áron. Íme:

Bringa 1.

Bringa 1.

Bringa 2.

Bringa 2.

   

Kérésre álljon itt egy specifikáció:

Nekem a legtöbb probléma az üléscsővel volt, de a Hercehurca megoldotta, ajánlom mindenkinek. Hátul Shimano fogaskerék sor van (hetes) , az Ebike-tól.

A fekete országúti hajtómű szintén ritka, mint a fehér holló. Ezt az Ecobike-tól sikerült beszerezni, jó áron. (Drágábban van, de azokat már ki tudja megfizetni!)

A Bringanagykertől vannak rá az apróságok, Kecskeméten vettem hozzá bandázst. (Ez persze bárhol beszerezhető.) 

A pedál egy elfekvő volt a Profi bringában, de SPD-re lesz cserélve, ez még nem végleges.

Amit viszont itthon az istennek sem tudtam beszerezni, az az ülés. (Narancssárga az istennek nem volt.) Megoldás, Amazon. Korrekt áron, házhoz szállítással. (Kb. ötezer körül lehetett.) 

Meg kellenek azok az emberek, akiket felsoroltam. Sok segítséget kaptam tőlük, főleg Jánostól. 

Meg idő kell rá. Nyilván nem kellet rá egy év, egy hét alatt meg lehetett volna csinálni, de ez van. 

Bringa

Bringa

A gazdival

A gazdival

~ Szerző: jones5555 - 2013. május 30. csütörtök.

Vélemény, hozzászólás?

 
