Talisman


Megvettem ezt is.

A játék doboza

A játék doboza

Játszás után lesz egy kis leírás is. Sok jót halottam róla, aztán meg elég sok kiegészítő van hozzá. Talán következő hétvégén nyomunk vele egy partit.

A doboz tartalma

A doboz tartalma

 Ha annyira bejön mint a Drakula dühe akkor jó boltot csináltam. Most már csak a Rettegés Arkhamban kéne magyarul, de az nagyon! (Ha esetleg valakinek van egy felesleges, én vevő vagyok rá!)

Mágus karakterlap

Mágus karakterlap

Varangyok (Saját kezűleg festve)

Varangyok (Saját kezűleg festve)

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                   Megvolt az első játék. Itthon négy napig nem volt áram, így volt idő játszani. Mindjárt le is nyomtunk vele, vagy négy partit. Pörgős, könnyen érthető társas, remek szórakozás volt. Ketten is, és többen is. Alig várom, hogy játszunk vele megint.

Bábok( Kézzel festve)

Bábok( Kézzel festve)

Játék

Játék

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sikerült legutóbbi Budapesti utam során (Köszönet Ákosnak!) ezt is megvenni hozzá:

The Reaper (A Kaszás) kiegészítő

The Reaper (A Kaszás) kiegészítő

A Kaszás (Kézzel festettem)

A Kaszás (Kézzel festettem                                              

 

 

 

 

 

 

 

 

   Kicsit érdekesebbé teszi a játékot, plusz küldetéseket tartalmaz, és négy új karaktert, a Halálon kívül.

~ Szerző: jones5555 - 2013. március 3. vasárnap.

Vélemény, hozzászólás?

 
