Kecskemét, Merci, bor, harczosok…

Tegnap meg ma Kecskeméten voltam, a Mercedes családi napon. Nagy élmény volt, Köszönet Beatrixnak. Hatalmas komplexum, sok érdekesség, és teljesen személytelen, rabszolgamunkahely. Mindenesetre jó volt látni.

Este még nagyobb élményt adott a Múzeumok éjszakája. A méltán híres Kecskeméti Rajzfilmstúdióban, nagyon érdekes és tanulságos beszélgetést folytattam az egyik fázisrajzolóval. Annyit mondok, hogy itt is a Kínaiak veszik el a munkát. Aztán vizsgáltunk még bagolyköpetet, ittunk bort, és buszoztunk retro buszokon. Ilyeneken:

Éjfél után pedig a főtéren egy-két fröccs közben sok emberkedő részeget is láttunk, amolyan magyar vircsaftot. Tartalmas, tanulságos és emlékezetes kirándulás volt. Hazafelé Abonynál ettünk a Mészáros vendéglőben amit 2007-ben beválasztottak a száz legjobb magyar étterem közé. Isteni kaja, remek kemencében sütött kelt tészták. Ilyenek:

Remek adagok, finom ételek, jó kiszolgálás. Ajánlom mindenkinek.

~ Szerző: jones5555 - 2012. június 24. vasárnap.