Tour de Balaton 2010. 3. nap

Ezen a napon hamar keltünk Sanyival, mivel az ülésem végleg csődöt mondott. Gyors mosdás és irány Keszthely belvárosa, ahol megtaláltuk a Green Zone üzletet! Ha valakinek baja van a bringával, vagy valamit venni akar, az bátran jöhet ide! Korrekt árak és kiszolgálás. Még azért sem szóltak, hogy leborítottam egy szekrénytető kulacsot! Itt mindent el tudtunk intézni. Ekkor kaptam Bandi barátomtól telefont, hogy délre durva vihar közeledik felénk. Igyekeztünk is vissza a kempingbe,  ahol gyorsan pakoltunk. Ezután Irány a belváros, a kastély, miegymás. És Bandi barátomnak igaza lett. Pontban délben a kastély parkjában ronggyá ázott mindenki. Nagy eső esett.

Az eső elvonulta után indultunk tovább. Keszthely külterületén János vett egy cipőt, és sikeresen eltört egy pumpát.

Nem baj irány Badacsony! Menet közben iszonyú szél volt, főleg oldal és szembe! Izzadtunk, pedig jócskán lehűlt a levegő!!

Itt bizony akadtak emelkedők jócskán, megmutatkozott az északi part szépsége. Délutánra értünk Badacsonyba, ahol kaját kerestünk. A Hotel Neptun éttermében választottuk ki az estebédet. Ekkor megint rákezdett az eső is.

A kaja után indultunk tovább, bár az eső az csak esett. Én megoldottam az étteremben a dolgot. Magamra húztam egy szemetes zsákot. A legjobb esőkabát! Így indultunk el szállást keresni. Ami persze a kempingben nem volt, mert eldöntöttük, hogy ezen az este nem sátrazunk, mert szakad a víz! Szerencsére a recepción készséggel segítettek, így kerültünk Kati mamához. (Ja! Közben én az elfogyasztott bor hatására megismerkedtem egy kerítéssel közelebbről is. És találkoztunk a vonaton megismert bringás fiatalokkal is! )

Tehát Kati mama! Jó kis szállás volt, korrekt áron. És kaptunk este meleg teát és pálinkát is! Ez a lényeg gyerekek!

~ Szerző: jones5555 - 2010. október 6. szerda.

Egy hozzászólás to “Tour de Balaton 2010. 3. nap”

1. Kezdek rájönni hogy működik ez a blog. Igaz még mindig nem az igazi.