Tour de Balaton 2009 ÖTÖDIK NAP

Ezen a napon hét óra körül keltünk, Béla bácsi ordítozása közepette. A mellettünk lévő gyerekek is ma mentek haza, és őrjítő pakolásba kezdtek. Nem volt semmi az biztos, sokat röhögtünk mindenkin. A reggeli után, (ami a videón is látható) pakoltunk és elindultunk Keszthely felé. Jó idő volt, sütött a nap, de nem volt még gatyarohasztó meleg. Remek! Felhívnám a figyelmet a csipszes zacskó rögzítésére, az első képen.

Röpke nyolc kilométer után el is értünk Keszthelyre, ahonnan a kastélyhoz tekertünk, ami lényegében majdnem a város központjában van. Itt bambultunk nézelődtünk egy kicsit.

Ezután a főtéren nyaltunk egy fagyit, ittam egy jégkását, és gyönyörködtünk a térben, a fagyis lányban, a cégérekben, meg mindenben.

A bankautomatánál feltankoltuk elfonnyadt pénztárcánkat és indultunk Fonyód felé. A Zala-folyónál megálltunk egy pillanatra, Itt ömlött bele a Balatonba. elhagyott minket itt egy nagyobb bringás társaság is, akik után érdemes volt tekerni tovább. Sajnos már nem értük őket utol, illet igen, de bementek egy strandra a parton. Nem baj, mentünk tovább. Balatonfenyvesnél bizony már nagyon szomjasak lettünk. Meg is álltunk egy boltnál, ahol kísértésbe vitt minket egy Démon, két Löwenbrau formájában. Gyorsan el is hagytuk a terepet, kisebb ránk hatásra a kocsmáros részéről, aki nem nézte jó szemmel hogy rontjuk a boltot, és elhagytam egy "macskaszemet" is, amit igazán sajnáltam. (Sebaj, azóta pótlásra került.) Végül is ezt leszámítva jó hangulatba értük el Fonyódot, (Útközben két "lányon" nem tudtunk érdemileg segíteni.) Itt megvolt a 24 évvel ezelőtti fénykép felidézése.

Bambultunk, majd Fonyódligeten szállást kerestünk. Találtunk is, a helyi ifjúsági táborban. Érdekes régi átkosból visszamaradt valami ez, de nem volt gáz, sőt igencsak kedvező árat sikerült Tibinek kialkudnia. Fejenként kemény 900 forintot kellett csengetnünk. Sátorverés, kajavásárlás, kaja a parton, egy kis fürdő, este duma, diszkó hallgatás, majd éjfél felé szunya.

~ Szerző: jones5555 - 2009. július 11. szombat.