Húsvét


Nos ismét eltelt egy év és túl vagyunk megint egy húsvéton. Az idén csendesen, lazán telt az ünnep, inkább haverokkal, barátokkal ültük meg. Főként nálunk, főzőcske, piácska társaságában. Sajnos gyorsan eltelt, holnap már meló. Igaz valaki már ma elkezdte, és nem igazán volt ínyére!! Igaz Beatrix??Nagy mosoly Mindenesetre a lányok ismét illatozhattak a hajukkal, a fiúk mutogathatták a tojásaikat, Nagy mosoly és ismét elgondolkoztak ma azon, hogy mifrancér kellett annyit inni mindenhol?? Én is telezabáltam magam megint, mert ez ilyen ünnep. Amíg mozog előtted a húsvéti tál, addig zabálni kell. Mindegy hogy már tele vagy, mindegy hogy lassan kiugrik a szemed az erőlködéstől, akkor is KELL!  És szerintem ez így van rendjén. Jövőre nagyobbat öljünk!!Nagy mosolyNagy mosoly
JA! ÉS BOLDOG NÉVNAPOT CZENE(MŰVÉSZETI) TIBINEK!!
Reklámok

~ Szerző: jones5555 - 2009. április 14. kedd.

2 hozzászólás to “Húsvét”

  1. :DSzó, ami szó, nem volt ínyemre…Nem úgy, mint a slambuc, a sűlt pipi, és a húsvéti tál:D

  2. Tudtam én!:DNem baj, a kaják kárpótoltak mindenért! Meg a jó hétvége is! Meg a filmnézés. Meg minden.

Vélemény, hozzászólás?

 
