Alsóörs Harley-Davidson találkozó 2008.


Hali.
Most értem haza Alsóörsröl A Nemzetközi Harley-Davidson találkozórol, és nem utolsósorban a Gary Moore koncertről. Fényképek még sajnos nincsenek, mert nem én készítettem őket, de hamarosan lesz az is.
Tehát Szombat reggel indultunk Debrecenből, hárman, vonattal. Egy óra után érkeztünk meg, ahol rögtön a motoros felvonulásba ütköztünk. Ahogy halottam a tv-ben azt mondták, hogy kb. tízezer vasparipa volt a helyszínen. Szerintem is lehetett annyi. Hihetetlen járgányokat láttunk. Ezután megérkeztünk a kempingbe, ahol Teremi Fecó, és felesége Tünde, már várt minket. Szerencse hogy foglaltak sátorhelyet, mert már nem lett volna. A lakhelyünk elkészítése után pihiztünk egy kicsit, mert igen fáradtak voltunk. Aztán séta a helyszínen. és erős álleesések, meg fejvakarás és csodálkozás következett. Amit itt láttunk azt nem felejtem el az biztos. Következett Mókus motoros kaszkadör showja, de csúszott, ugyhogy mi átmentünk Kalapács koncertre. Itt heves bólogatások és villázgatások jöttek. Össszecimbiztem a dobossal is, aki szívesen meg is mutatta a szeróját.  Lassan következett a Moore koncert, de előtte jött még egy életre szóló élmény. Felfedeztem ugyanis a kempingben egy FERRARI-t!!! Hosszas bambulás és autó simogatás után, megjelent a tulaj felesége, és ahelyett hogy elzavart volna, beültetett a volán mőgé. Vezetni nem mertem, pedig később a férje rá akart beszélni, de majdnem elbőgtem magam gyerekek! Hihetetlen volt benne ülni. (Ferrari F360 Spider a pontos típus.) Képeket majd rakok fel róla, csak előbb Ferenc testvéremtől meg kell szerezni őket. Eztán ráadásként Gary is  a húrok közé csapott!  Hihetetlen  volt hallgatni ezt a zsenit!!  Óriási koncertet  tartott az már egyszer biztos.  Saajnos egy kicsit rossz lett az idő,  meg az eső is csepegett , de  nem okozott nagy problémát.  A zenebona után kerestünk egy kis spagettit, de mivel nem találtunk, ezért ittunk még egy doboz sört. Bementünk egy kicsit AB-CD koncertre is, de itt már igen "el voltunk fáradva" ezért ágynak döltünk. Nem kellett altatni minket. Csak reggel keltünk fel igazi motoros ébresztőre. Aki átélt már ilyet, azt tudja miről beszélek. Aki meg nem egyszer legyen hozzá szerencséje. A sátorbontás után kifeküdtünk egy kicsit a Balaton partjára, aztán elindultunk haza. rröviden ennyi. A képek majd többet is mondanak, várjátok meg türelemmel. Addig is viszlát!
~ Szerző: jones5555 - 2008. június 15. vasárnap.

Vélemény, hozzászólás?

 
