Dobsza 2008.


Na mint ahogy délután ígértem itt a beszámoló!
Tehát minden április 30-án kezdődött, délután, mikoris Tóth Zolival elindultunk
Felsődobszára, hogy a telküket egy kicsit rendbe tegyük, meg előkészítsük a hosszú hétvégére.
Kaja, pia és megfelelő mennyiségű bor megvétele után el is indultunk, és kb. du. négyre megérkeztünk.
Kipakoltunk, gyors fűkaszálás után oda is tettük a kaját főni, ami csülökpöri volt, egy kis zúzával keverve.
Egy kis sör, meg pálinka után megjöttek a többiek is. Czene Eni a tesóm, és Beatrix is. Épp jókor, mivel a
kaja kész lett. Mondanom sem kell, pompásra sikeredett. Jót faltunk és utána némi sör után indultunk aludni.
Hosszú volt a nap lássuk be.
Az este eseménytelenül telt el számomra. A többieknek nem, mivel igencsak hangos horkolást csaptam.
Nem baj. Csütörtök volt, és igen szép reggel. Mi Zolival folytattük a fű kaszálását, a lányok meg tettek-vettek.
Mivel elég fárasztó munkát végeztünk, és nagy meleg is volt, hamar pihenni kellett, és néhány sör elfogyasztása
után le is pihentünk a telek Hernád parti stégjén. Itt talán el is pőcsikéltünk, mert arra keltünk, hogy befutott Czene Tibi
is aki kerékpárral tette meg a távot. Jól ki is fáradt, bizony jól esett neki is a folyékony kenyér. Nemsoká megjött Tóth Andi
is és Bernát. Ők segítették levinni a Vizirájder nevű csónakot a folyóig. Én közben nekiláttam elkészíteni az aznapi betevőt, ami grillezett csirkemell
volt szalonnával és füstölt sajttal megtöltve. Mire elkészültem vele Andiék el is mentek. A húsokat megsütöttem tehát, és
ne akarok nagyképűnek látszani, de nagyon jól sikerült. Ment is rá a sör, meg a bor, meg a pálinka.
Itt kezdődtek a bajok! Mert ugyanis nem fértünk el ennyien a kisházban, egyöntetű szavazással engem zavartak ki a sátorba aludni.
(Merthogy este hangoskodom alvás közben!) Mivel egyedül a sátorban egy kicsit messze a többiektől kellett lehajtanom a fejem,
no meg a Szürkék előreláthatő feltünése miatt, nyugtatóhoz nyúltam. Ezt viszki formájában találtam meg. A többi nem blogképes, elég az hozzá
hogy elszakadt a film, és csak a többiek tudják mi történt. (Szerintem valóban elvittek a szürkék!Mosolygó arc)Itt üdvözlöm Simon Pistát is!!Nagy mosoly
(Biztos jól éreztem magam, mert a testvérem azt mondta hallotta, hogy hajnali négykor, mikor már mindenki aludt arra kelt, hogy kibújtam a sátorból
és hangosan kacagtam, meg kurjongattam.)
A lényeg reggel (Kb. délben, pénteket írunk!) Tóth Zoli keltett. Nem ment gyorsan, és fél kettő felé elő is másztam a vackomból. Addig Tibivel levágtak még egy nagy rész füvet. Egy kis estebéd után elmentünk megnézni a vízierőművet. Két sör fejében be is jutottunk az ojjektumba. Jó volt, és tanulságos. Egy kicsit sétáltunk, majd Czene kollégával tartottunk egy hosszabb túrát is. Hegyre fel, majd le. eztán a lányokkal is mentünk egy kört. Este egy kis kaja és sör után alvás. Illetve csak lett volna, mert semmit nem tudtam aludni. Itt mondom néktek, hogy este a vadonban bizony nagyon furcsa hangokat hall az ember. Nem is részletezem, mindenkinek a fantáziájára bízom. Nem volt kellemes.
Nagyon nehezen jött el a szombat reggel. Befejeztük a füvet, a csajok leléptek. Mi egy kis motorcsónakászás után elmosogattunk, összepakoltunk, és elkapott bennünket egy kafa kis jégeső is. Azért minden rendben ment, és sikerült a helyére rakni az összes cuccot. Ezután jöttünk haza.


Hát ennyi hölgyeim és uraim. Aki végig bírta ezt olvasni, ne feledd:
Anyák napja van!!
Ezért itt is felköszönteném anyukámat!! Anya isten tartson sokáig boldogságban, szeretetben!!!

~ Szerző: jones5555 - 2008. május 4. vasárnap.

Vélemény, hozzászólás?

 
