Vizsga


Na jó estét!

Tisztelettel jelentem hogy sikerült!! Megvan a narancssárga övem!
(Nem csak nekem , hanem Tibinek és Dávidnak is!) Megvan tehát,
elértem a 7. kyu minősítést. Cél a 6. és a zöld öv. A következő
fél év alatt erre kell edzenem. Az elején izgultunk, de azután nagyon jól
ment minden. A kihon szerintem jól sikerült, a katák közül a Heian Sodan
ment jól, a Heian Nidanban volt egy két tartás, meg állás hiba.  A kihon ippon kümite
hibátlannak tetszett. Persze csak nekünk, a sensei-ek biztosan találtak benne
kivetnivalót. Komolyan mondom, mikor a katáknál egyszerre kiaéztunk még a hideg is
kirázott, olyan jó érzés volt. Jó érzés azt tudni hogy most a teljesítőképességed
határait súrolod, és képes vagy magadból kihozni a legjobbat. A karate erre nagyon
megtanít mindenkit.  Ilyenkor az ember büszke. Büszke a társaira, akivel eggyütt szenved hajt
dolgozik edzésről edzésre, büszke arra hogy ilyen sensei-ek tanítják erre a csodálatos sportra,
és büszke lehet magára is. És természetesen arra is, hogy ilyen csapatban jó hangulatban folyik mindez.
Az edzés végén van egy szokás. Megkapod a vizsgadiplomádat, és olyankor mindenki neked tapsol.
Kaptam már diplomát másmilyet is, de higgyétek el nekem, esküszöm ez nagyon jó érzés, talán
még jobb,  mint amikor az iskolai diplomámat kaptam meg. Ebben a fél percben benne van a fél év,
(most már majdnem az egy év) kemény munkája. Ez a fél perc csak a tied, (ill. az enyém) ami elég erőt
ad a következő fél, vagy egy évre. Arra hogy megint átéld ezt a pillanatot. 
Nagyon jó volt ez a mai este, csak azt kívánom mindenkinek egyszer éljetek át ilyet az életetekben. Megéri.

Más. Tegnapelőtt megnéztem Stephen King novellájából készült The Mist – A köd című filmet. Mit mondjak!
Hihetetlen jó. Legalábbis szerintem. A filmet Frank Darabont rendezte, ez a harmadik King adaptációja.
Az első kettő: A remény rabjai, meg a Halálsoron. Azt hiszem egyikről sem kell mondanokm semmit. Mindkettő
mestermű. Szerintem ez is az, nézze meg aki tudja. Sajnos nálunk moziban nem ment, úgyhogy várjuk dvd-n.
Itt a trailer:
The Mist trailer

Ja már megrendeltem könyvben is, ma meg is hozták. A Csontkollekció című novelláskötetben jelent meg, ha
valakit érdekelne.
Itt rendelni is lehet belőle:
Csontkollekció- Alexandra online
Most zárom soraim, jó éjt mindenkinek.

Reklámok

~ Szerző: jones5555 - 2008. április 9. szerda.

Vélemény, hozzászólás?

 
