Hétfő:(


Tiszteletem.

Végre lement ez a nap is. Utálom a hétfőket, hát még akkor
mikor azt a nyamvadt órát előre kell állítani. Hogy ennek mifranc
értelme van valaki magyarázza meg nekem. Nemcsak én voltam egész nap
groggyon, hanem szinte az összes gyerekem is. Leglátványosabban
Diczkó Feri aludt el majdnem az asztalánál.  ( Szerintem  aludt is mikor másokkal
foglalkoztam. Mosolygó arc) De nyugodtan mondhatnám mindenkire. Szokatlanul nagy volt 
a csend egész délelőtt, és ebéd közben sem lehetett sok pusmogást hallani.
Végre kialakult az anyák napi műsor forgatókönyve, úgyhogy Spielbergként
vetettük bele magunkat az első hivatalos próbába! (Miért van az hogy az összes
gyerek ha szünet van úgy ordít mint a fábaszorult féreg, amikor meg szerepelni kell
hirtelen lemegy a volume???)  Jaj. Miközben ezt írom a Tv Paprikában éppen
férgeket meg hangyatojást zabálnak. Nagy az isten állatkertje.

Ja!!! Gratulálok Pásztor Laci barátomnak, akinek sikerült a felvételije
új munkahelyére! Hogy üröm is legyen az örömben, kb. három hónapra
Németországba megy tanulni, ezért azt hiszem a zenélésnek egy időre
lőttek. (Persze ha a folk metal összejön akkor nem. ) Mindegy.
Taci sok sikert!!!
No ennyi mára.

Reklámok

~ Szerző: jones5555 - 2008. március 31. hétfő.

Vélemény, hozzászólás?

 
