Hali!!


  No itt vagyok.

Közeledik a hétvége, és az edzőtábor. Már nagyon várom,
igaz izomlázam van. Majd tesznek róla hogy még nagyobb
legyem. Férfitársaim!! El ne feledjétek, hogy szombaton
nőnap!! Köszöntsetek virággal minden nőnemű lényt, ill lányt!!!
Virággal csokival, minden jóval!! Én a munkahelyen holnap teszem meg mindezt.
JA!!! Meg Zentai barátomnak Nagyon Sok Boldog Névnapot!!!!
Már előre is !!
Holnap pedig egy kis Neon, még edzőtábor előtt. Igaz nem sok minden lesz, mert nem kéne
Namiki mester nyakába hánymi.
Jaa!! Ma is leszúrtam a kölykeimet, mert nem figyeltek olvasás órán.
Közben megnéztem Ferencz Zsófi frissített képeit! Hát nagyon irigy
vagyok.

Reklámok

~ Szerző: jones5555 - 2008. március 6. csütörtök.

Egy hozzászólás to “Hali!!”

  1. szar is volt:)

Vélemény, hozzászólás?

 
